Blessed

Alla inlägg under augusti 2010

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 13 augusti 2010 21:21

..ja hur kan man säga att ens liv är lugnt o skönt...när man vet vad som väntar runt hörnet??

Nä som vanligt vet man att ju mer saker o TING går till positiv överdrift, ju mer på andra håller är det i praktiken....Iaf i denna personens fall =D


Nä nu ska jag krypa ner....jobb om några timmar

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 10 augusti 2010 20:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 7 augusti 2010 11:51

mmm lördag igen. Veckorna flyger iväg, känns som att sommaren är slut snart. Kort men intensivt =)

Veckan som gått har jag varit ledig eller ja hmm ifrån jobb iaf. Varit fullt upp med en massa annat. Bla har jag haft min sessa extra, städat den gamla lägenheten färdigt, varit på möte...Går på jobb imorgon natt igen, 6 nätter sen ledig en sen på det igen.


Jag o prinsen har planerat en sak som jag ser fram emot som bara den =) Blir nog till våren...*LÄNGTAR* Kommer bli såååååå fint!

På tal om prinsen så börjar han med sitt Mc kort på tisdag. Förhoppningsvis börjar jag på mitt nästa år. Älskar att åka hoj....ska bli spätta säger han hehe...


Igår va jag o sessan inne i Ystad hos mamma. Emelie o hon badade, hur kul som helst. fikade på prinsesstårta som sessan valt att vi skulle ha med oss till mormor.


Idag ska jag iväg med tält gänget på,(va jag tror), fyrhjulings safari typ. Ska bli skitkul. Kameran lär finnas nära till hands. Om man nu har tid att ta kort...

Kvällen består av grillning med samma gäng i Sövestad, hoppas vädret håller i sig..


Nu ska jag nog käka något innan man ska iväg.


ERICA & ALEX- NI ÄR MIN STYRKA- ÄLSKAR ER!!


*LIFE IS WONDERFUL*

Ovido - Quiz & Flashcards