Blessed

Alla inlägg under juli 2012

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 20 juli 2012 18:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 5 juli 2012 08:42

Avundsjuka är en oattraktiv o mörk egenskap.....Märks oftast genom att någon klankar ner på något du är glad för eller ska försöka bräcka dig med lögner.

Ganska lätt att se igenom...


Om man lider av denna mörka egenskapen, har man mist förmågan att se vad man sj har och vara lycklig över det.

Vissa gånger kommer folk med konstruktiv kritik...då ska man istället suga åt sig och ev analysera.

Lite tips för att inte förlora sig sj eller det man redan har.....

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 4 juli 2012 08:19

 



7 Sep bär det iväg på semester med min älskade familj.....TACK MIN UNDERBARA MAN!

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 3 juli 2012 08:22


VART JAG ÄN GÅR


Lägg din hand mot min kind

o visa mig vägen

kommer du ihåg den

Det känns så skönt att komma hem

för när du ser mig

blir du lycklig

Om du känner dig ensam

öppna dig då, dela med dig av känslan

jag kan nog förstå


Om ditt hjärta slår

kommer jag vara me dig vännen vart du än går

Om ditt hjärta slår

kommer jag känna av din själ vart jag än går

Vart jag än går

Vart du än går


Vila här på mitt bröst

för mig är du livet

men jag tar d för givet

förlåt jag kan vara dum

när disträheten tätnar

men jag hör dig


Om ditt hjärta slår

kommer jag vara me dig vännen vart du än går

Om ditt hjärta slår

kommer jag känna av din själ vart jag än går


Spela vår låt nu

Ta mig med storm

kan vi inte dansa som förr hela natten lång

bli nu ett me mig darling

jag vet att vi kan

men sen vill jag hålla din hand

HAND


Om ditt hjärta slår

kommer jag vara me dig vännen vart du än går

Om ditt hjärta slår

kommer jag känna av din själ vart jag än går

Om ditt hjärta slår

kommer jag vara me dig vännen vart du än går

Om ditt hjärta slår

kommer jag känna av din själ vart jag än går


Vart jag än går.....



Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 2 juli 2012 22:09

Har idag varit gift med min älskade man i 1 år. Han är fortfarande min styrka o han gör mig alldeles varm inombords. Älskar honom- min bästa vän!Fick en låt av honom idag med en klockren text.......den har gått varm hela dan :-) Stiftelsen- "Vart jag än går"Mitt hjärta slår alltid extra för dig min prins!

Ovido - Quiz & Flashcards