Blessed

Alla inlägg under mars 2012

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 20 mars 2012 12:09

Ja lite öm o så efter operationen, men super lycklig ändå efter att ha kollat skatteverket igår.Räcker till en hel del av d som finns på önskelistan :-) WHHIII!!!!

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 6 mars 2012 13:55

I början av mitt förhållande med Alex, fick vi ofta höra att vi hade d så bra och att personer önskade att dom hade det lika bra. Nu har det gått 3,5 år o fick senast igår höra av Melle belle att hon aldrig varit med om ett förhållande som va som vårat......så bra o ärligt. Dom orden tackar vi för *KRAMAR* Älskar mitt liv och personerna i d!

Ja denna veckan har det varit fullt upp. Fick reda på i måndags att jag ska bli op. 23 mars så d e snabba turer. Har avverkat 5 lägenheter som numera är fräscha o fina. Har en kvar som jag ska ta idag. Kroppen ska bara sluta värka eller ja värka mindre. Jag fyllde år i onsdags, d firade jag med dubbla flyttstädningar.....men blev bjuden på middag av Melle belle :-) Det tackar jag för! Fick välja present ifrån mamma o Henrik. Så nu e här lite mer fina saker här hemma. Igår när jag kom hem trött o sliten ifrån jobb hade min älskling 2 överraskningar till. En ny tv bänk i ek som jag önskat mig o en alldeles underbar kudde som jag varit för snål att köpa själv. :-) Fick tråkiga nyheter i onsdags så jag är glad att jag jobbade så jag kunde tänka på annat. Annars har veckan varit kanon, vilket medför att en sprillans ny soffa kommer in i detta huset snart o lika mycke över på kontot :-) man ska ha lite belöning för mödan hihi... nu har jag lite att fixa sen ska jag in till Österlenhem o lämna nycklar. Tjillevippen! ERICA & ALEX- ÄLSKAR ER!

Ovido - Quiz & Flashcards