Blessed

Alla inlägg under januari 2012

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 14 januari 2012 11:46

             

 
Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 14 januari 2012 10:27

Har så himla svårt att förstå hur fasiken vissa människor eller ska jag säga fä tänker...att man kan ta till så drastiska metoder för att få som man vill....man får ju faktiskt försöka få in att hela världen inte bara kretsar runt en själv utan att även andra kan och blir lidande....

 

Jag är i detta läget extremt glad över att jag har något som kallas samvete i kroppen o en väl fungerande hjärna....helt sanslöst!

 

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 12 januari 2012 09:21

Har gått här hemma o smakat på hur man vill ha allting. Nu har jag några bra ideer =) Man får ju ta det allt eftersom mest troligt men inom snar framtid...Lägger ut bilder på det största annars blir det ganska många bilder....men det andra "småplocket" påminner om chabby chick..

 

     

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 1 januari 2012 15:56

Nytt år nya tag eller va e d man brukar säga =) Känns som att hela dec gick i ilfart.

Julen spenderade vi inne i Ystad, min älskade lilla sessa va hos mig julafton detta året....massa god mat  o trevligt sällskap.

Sessan fick massor av julklappar men det hon blev mest glad för va sin gittarr =)

Jag fick också en massa av min älskling: 3 parfymer Cristina Aguilera,DKNY, You Rock, 2 par vita marmorerade pärl örhänge, 1 par sötvattens pärlor (örhänge), HH jacka, ansiktskräm, byxor, linne och en tröja. Blev supernöjd med alltihop!

Juldagen spenderade sessan hos farmor med pappa....ännu fler klappar =)

Annandagen hade vi folk här hemma....Anna & Micke m familj och Melinda. Bjöd på lite julmat till....spelade spelet som min älskling fick av mig. Skitkul hade vi! Tack allihop!

 

Annars har det varit massa mys.

 

Nyår skulle sessan vara hos pappa, och vi var inne i Ystad. Samma här....god mat o trevligt sällskap. Tack än en gång!

Mycke snack om Kläppen eftersom min älskade man ska dit upp med Micke o Per i början av feb. Så jag o sessan ska ha tjej tid =P Ser vi fram emot tihi....blir kanske badhuset en av dagarna eller så hittar vi på något annat kul.

 

Nu ska snart middag intagas sen ska vi ha familje filmmys, imorgon ska sessan till pappa igen....o en annan ska jobba =)

 

Ibland kan man fråga sig hur folk tänker.....fast mår dom bra sj så ska väl inte andra typ bry sig eller??!! *SUCK*

 

ÄLSKAR MIN FAMILJ!

 

"Nu närmar det sig älskling!

 Ja våren eller?

 Näääää....

 Sommaren eller?

 Näääää....

 Hösten då?

 Nääää vår bröllopsdag så klart =D"

      Citat ifrån min älskade man, efter att ha varit gift i 6 mån *ÄLSKAR*

Ovido - Quiz & Flashcards