Blessed

Alla inlägg under februari 2012

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 22 februari 2012 12:27

Om man tycker att en människa gör fel eller är hemsk på ena eller andra viset, så är det bästa viset att få upp ögonen på folk att låta den människan göra bort sig själv.Man kan inte gömma sig bakom sin egen sk kärlek för sina nära, för det kommer att sluta med att man står helt själv. Finns inget som rättfärdigar att man hindrar andra från att bilda sin egen uppfattning. Man kan inte bestämma allt själv för allt kommer tillbaks o biter en i häcken!!Avskyr människor som gör på detta viset för sin egen vinnings skull. Ni är patetiska!!Tack för ordet :-)

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 5 februari 2012 20:32

Söndagkväll, utkommen ifrån en mysdusch med min älskade man. Hehe....ekonomisk som man är ;)Helgen har bestått av jobb, ensam mys, en shopping runda då en ek hylla,ljusstakar,orchide` och lite annat inhandlades. Blev så himla fint när det kom upp.....enkelt meeeeeen fint! :-) Efter ett besök hos läkaren fick jag order om att skippa veten i min kost, för att kolla om min mage skulle bli bättre. Kom hem, öppnade skåpet eftersom det sög i tarmen :-) Hmm jahapp det var ju lätt att hitta något där som inte innehöll vete. Blev iaf ägg räkor o majjo. Efter mycket forskande på nätet för att bli klokare på vad som är ok att äta, så hittade jag länkar till sidor som handlade om lchf. Till min stora glädje visade det sig att alla med IBS som testat detta har blivit av med nästan alla besvär. Så nu har jag börjat med lchf. Lite kämpigt nu i början men det ska nog bli bra till slut. Testar allt i hopp om att magen ska fungera normalt igen. :-) Imorgon kommer min älskade sessa hit igen. Hon har idag spelat sina första fotbollsmatcher, som jag tyvär inte kunde se. Men det hade gått bra, fått pris o så :-) Vi ska ha en mysig tjej vecka, eller ja ifrån onsdagkväll till söndag kväll, eftersom prinsen ska med Micke o Per till Kläppen. Girlpower!! :-) hihi...Nu börjar snart Wallander, som jag visserligen redan sett, men jag gillar dom filmerna. Så vi ska krypa ner under täcket o mysa. Hihi så får plattan vila lite ifrån mitt knappande :POm mindre än en månad fyller man år äldre hihi....va ju fyra år sedan sist.....det får man ju aldrig höra ''då e inte du så gammal haha'' Eh nä jag har barnasinnet kvar......ibland iaf.Iaf....... Take Care!!ÄLSKAR MIN FAMILJ & MINA VÄNNER!!

Ovido - Quiz & Flashcards