Blessed

Alla inlägg under juni 2011

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 8 juni 2011 10:35


                               


Avslappnat...lugnt....alldagligt samtal.

Du berättade om delar av ditt liv, vilket gjorde mig väldigt förvånad. "Samtal på andra linjen!", sa du efter ett bra samtal som varade merän några få minuter....

Nej inget samtal....någon kom visst hem såg jag....


Själv= Avslappnat och glatt

Med sällskap= Spännt och med attityd... osäkerhet i rösten


Jag gillar ju inte denna typ av teater speciellt mycket kan jag säga....ingen komedi snarare tragedi i min värld...


Konstiga frågor har jag fått....vet inte varför egentligen. Svaret lär jag väl få en dag förr eller senare....men min intiution har nog svaret...







Hoppas att du en dag finner ro i din egen kropp....

Ovido - Quiz & Flashcards