Blessed

Alla inlägg den 12 juli 2010

Måndag 12 juli...halvvägs igenom sommaren...

har varit lugnt ett tag nu...eller ja förutom att hjälpa broren med tälten runt halva Skåne typ...men fasiken va skönt d varit att verkligen arbeta med kroppen =)


Resten av månaden är det verkligen fullt upp. Ska åka brevid på ett jobb denna veckan, börjar nästa vecka att köra själv. Hoppas verkligen att jag lärt mig rundan tills dess....är ju dock en sträcka på 11 mil som ska memoreras.

Jämnsides med arbete ska det packas IGEN.... flyttar i helgen...ska bli skönt att ha en egen uteplats bla.

V 30 har jag både nattjobbet och 2 flytt städningar som ska fixas på dan. Tur att man inte sover bort hela dan när man jobbar natt....

Ska dessutom räkna på en offert som ska in i Aug. Anbud som ligger ute....får vi det har jag att göra på det också....Håller tummarna!


Sessan kom imorse vid 06:15. Inge lämnade henne här eftersom hon e ledig ifrån dagis dom dagarna jag e ledig...hon o jag ska packa ner sakerna i hennes rum idag hade jag tänkt. Sen ska vi göra middag o hämta ut tapeterna till nya lägenheten.....


Annars har d varit ganska lugnt...allt traskar på i vanlig takt.. =)


Nu ska jag laga lite kaffe o låta sessan sitta o spela lite Kalle kunskap....

Under tiden ska jag fixa flytt lådorna...


 LOVE YOU!! 

Ovido - Quiz & Flashcards