Blessed

Direktlänk till inlägg 2 mars 2012

Veckan

Ja denna veckan har det varit fullt upp. Fick reda på i måndags att jag ska bli op. 23 mars så d e snabba turer. Har avverkat 5 lägenheter som numera är fräscha o fina. Har en kvar som jag ska ta idag. Kroppen ska bara sluta värka eller ja värka mindre. Jag fyllde år i onsdags, d firade jag med dubbla flyttstädningar.....men blev bjuden på middag av Melle belle :-) Det tackar jag för! Fick välja present ifrån mamma o Henrik. Så nu e här lite mer fina saker här hemma. Igår när jag kom hem trött o sliten ifrån jobb hade min älskling 2 överraskningar till. En ny tv bänk i ek som jag önskat mig o en alldeles underbar kudde som jag varit för snål att köpa själv. :-) Fick tråkiga nyheter i onsdags så jag är glad att jag jobbade så jag kunde tänka på annat. Annars har veckan varit kanon, vilket medför att en sprillans ny soffa kommer in i detta huset snart o lika mycke över på kontot :-) man ska ha lite belöning för mödan hihi... nu har jag lite att fixa sen ska jag in till Österlenhem o lämna nycklar. Tjillevippen! ERICA & ALEX- ÄLSKAR ER!

 
 
Ingen bild

Melinda

2 mars 2012 22:09

Melke belle alltså? Kärt barn har många namn ;)

Madeleine Sandgren- Karlsson

3 mars 2012 08:51

Skyller på plattan hihi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 26 oktober 2012 13:50

När man har sina neråt dagar i mående o så...d e då man ska komma ihåg att man tydligen är jäkligt bra ändå....   Vacker.......unik......omtänksam.....snäll.....ja helt enkelt underbar!! Förutom om man lyckas nå min gräns....då kan d gå som d ...

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 24 oktober 2012 15:00

Trodde man hade vant sig vid detta laget men man tappar hakan varje gång......   Tycker nästan synd om personen i fråga.....men eh näääää...som man bäddar får man ligga, sen får man leva med krokig rygg!!   NOLL SJÄLVINSIKT   NOLL SJÄLVKÄN...

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 26 september 2012 10:01

                                                                                          ...

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 24 september 2012 07:49

Sa för ett tag sedan att vi aldrig skulle bete oss som ni gör vilket jag trodde var sant då.         Men efter att jag fått reda på en del saker så ber jag nu om ursäkt för den kommentaren. Till viss del iaf......finns ju fortfarande gränser.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards