Blessed

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 9 oktober 2010 07:49

I torsdags lämnade jag Erica hos Jesper & Liina. Hon ville ju leka d lilla livet.

Vi tog med oss choklad kakan som vi bakat, så dom hade lite gott att fika på.

Alex hämtade henne innan han körde hem efter jobb. Fick en massa kastanjer som dom plockat. Blev lite höst dekorationer här hemma. Resten ska vi pyssla med.


Igår kom Angelica hit efter att hon varit på Bo Olsson o shoppat presenter till små killarna...som vanligt blev det massa prat o kaffe. Alltid lika trevligt. Angelica hade ju dessutom tagit med hembakta kakor. MUMS!

Efter en stund kom även Jesper, Liina och Nirre hit o snacka lite java. Åter igen gick barnen i 180 =)

Satt o snacka allihop i soffan när prinsen kom hem o flöt in i diskussionerna.

Erica följde med på Jespers fotbolls träning. Vid halv sex kom Anna, Micke, Nellie och Theo.


Nu är prinsen och jobbar. Jag o Sessan ska snart in o handla till middagen. Blir Tacos idag...gott.

I eftermiddag kommer storebror med pojkarna. Något Sessan ser fram emot.


Får snart sätta mig ner med Erica o planera hennes kalas. Hon fyller ju snart 5 år.

Va meningen att hon skulle ha det på lekpalatset, men dom har ju konkat, så hon väljer emellan Mc.Donalds och maskerad kalas. Får ju se vad det blir.

Hon har iaf klart för sig vem hon ska bjuda...hehe


Nä nu ska jag göra mig redo för en shoppingtur i Tomelilla.


ERICA & ALEX- MIN STYRKA-MITT LIV- ÄLSKAR ER!!


Ps: GRATTIS min älskade prins till MC kortet!

Ovido - Quiz & Flashcards