Blessed

Alla inlägg den 26 oktober 2010

WII

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 26 oktober 2010 20:09

...jobbat idag...gick fortare än jag trodde att det skulle göra. Gud så fint det blivit efter renoveringen..


Har spelat WII med prinsen o Bullen...ska hoppa in i en dusch medans dom skjuter pilbåge...

Sen ska jag o prinsen mysa med lite gott till DHW...har tänt upp en massa levande ljus också...det mysigaste med hösten/vintern.


På torsdag fyller min Sessa 5 år...min stora älskade flicka. Hon e fan det bästa som hänt mig helt utan tvekan.


Väntar på remissen till reumatologen också....får förhoppningsvis äntligen klarhet i vissa saker när jag varit där. Sen får man se hur ens liv kommer se ut...

Men men...klarar det mesta nu för tiden =)


Nä minsann...tid att bli ren...hehe


ÄLSKAR MIN SESSA O MIN MAN ÖVER ALLT ANNAT!!

Ovido - Quiz & Flashcards