Blessed

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 10 augusti 2011 09:29

     

 
Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 10 augusti 2011 08:58

....min lilla tjej börjar skolan om 1,5 vecka.. Helt otroligt =)

Igår körde vi in till Ystad o plockade upp mamma, för att sen lämna av henne o Erica nere i stan. Sessan skulle nämligen gå på shoppingtur med mormor själv. Blev en Hannah Montana skolväska m. tillhörande gymnastikpåse... hon lyckades även charma till sig ett pennskrin som va fyllt med div. pennor.

Under tiden dom gick i stan så va jag o min man på nya Expert o Elgiganten, men hittade inte det vi skulle ha. När vi var färdiga hämtade vi upp skol shopparna vid Åhlens, sen vidare upp till Cafe Diana för en go fika...

 

När vi kom hem, hämtade vi Sessans cykel hos pappa, sen lekte hon med sin nya väska.

 

Idag ska jag ge mig på att baka knäckebröd. Recept som jag fick av min svägerska. Ska dessutom baka lite frallor tänkte jag...GUTT! =)

Sitter just nu o lyssnar på Takida...så jäkla bra, vilken röst....dricker lite java...

 

<3 MIN DOTTER & MIN MAN ÄR MITT ALLT! <3

Ovido - Quiz & Flashcards