Blessed

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 18 augusti 2011 14:02

Sitter o väntar på att min underbart älskade man ska komma hem så jag kan komma iväg o jobba lite idag. Har ju glömt jobb saker i hans bil... Veckan har bestått av en lite oväntad men trevlig händelse.....o lite huvudvärk o lite huvudvärk...lite sjukgymnast o förnyelse av träningskorten.

Igår kom M hit o snacka lite java, sen körde vi o handlade alla tre. Först en runda till Sahlins eftersom jag behövde nya jobb byxor o prinsen nya jobbskor. Blev superglad när jag provade byxorna...numera är stl 40 istället för 42/44. =D

Sen vidare till kvantum o handla grillgott till middagen. GÖTT! Efter maten blev d lite mer java o snack...hade en super trevlig kväll..Tack M för gott sällskap =)


Resten av veckan består av jobb, shopping me min sessa o hennes pappa på lördag, fest o hämtning av vitvaror till huset....sen är det ju skoldax på måndag...tror nog min älskade sessa är lite nervös o mycke förväntansfull! =)


Ibland behöver man inte göra så mycke merän att va genuint lycklig för att saker ska bli toppen!!

O vara glad över det man har, istället för att gapa efter mer....man brukar då oftast förlora allt!


ERICA & ALEX- MITT ALLT- MITT LIV- ÄLSKAR ER!



Ovido - Quiz & Flashcards