Blessed

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

SKAPARLUST

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 11 oktober 2010 15:43

...ja jag är så sjukt sugen på att scrappa eller virka.

Satt o kolla på Pemas hemsida...MASSOR av saker ju... Får nog övertala älsklingen att köra dit snart. Innan jul så man kan göra lite julkort... haha sist vi va där gick han igenom allt under tiden jag kollat igenom 1/3 av scrapsakerna dom hade...så man skulle kanske åkt upp själv...

Vill börja virka också. Lite halsdukar och sjalar...kan ju bli fint =)

Har massor av broderi som skulle bli färdigt...men ack d ligger så fint i sina plastpåsar. Ska nog ha en skapar helg eller varför inte rentav en skapar vecka om tid finnes. Har en hel del annat att stå i ju.


Vet iaf att jag och Sessan ska göra färdigt tomtarna jag köpte på Panduro för 2 år sen snart...supersöta e dom.

Längtar till jul också helt plötsligt. Hmm kanske e en sådan dag idag. man känner för hur mycke som helst...

Just nu väntar jag iaf på att prinsen ska ringa. Ska mötas upp efter att bilen blivit lämnad på service. Så imorgon blir en ledig dag eftersom jag inte kommer så långt =)


Tid att laga lite kaffe som jag kan ta med till prinsen....han brukar ju va sugen på d när han slutar jobba...


ERICA & ALEX- MITT LIV- ÄLSKAR ER!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 26 oktober 2012 13:50

När man har sina neråt dagar i mående o så...d e då man ska komma ihåg att man tydligen är jäkligt bra ändå....   Vacker.......unik......omtänksam.....snäll.....ja helt enkelt underbar!! Förutom om man lyckas nå min gräns....då kan d gå som d ...

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 24 oktober 2012 15:00

Trodde man hade vant sig vid detta laget men man tappar hakan varje gång......   Tycker nästan synd om personen i fråga.....men eh näääää...som man bäddar får man ligga, sen får man leva med krokig rygg!!   NOLL SJÄLVINSIKT   NOLL SJÄLVKÄN...

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 26 september 2012 10:01

                                                                                          ...

Av Madeleine Sandgren- Karlsson - 24 september 2012 07:49

Sa för ett tag sedan att vi aldrig skulle bete oss som ni gör vilket jag trodde var sant då.         Men efter att jag fått reda på en del saker så ber jag nu om ursäkt för den kommentaren. Till viss del iaf......finns ju fortfarande gränser.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards